فروش انواع پمپ های صنعتی برند Liming

فروش انواع پمپ های صنعتی (و قطعات مربوطه)

فروش انواع پمپ های صنعتی برند Liming

فروش انواع پمپ های صنعتی (و قطعات مربوطه)

تامین گر پمپ های
Diann
Doa
Ebsray
Edur
Flux
Liming

  • ۰
  • ۰

 

 

 

پمپ های مایع هوا


کم هزینه ، وسیله ای مطمئن برای تولید و پایداری محیط استاتیک تا فشارهای بالا.
طراحی مستحکم پمپ پنوماتیک هاسکل باعث می شود هوای فشرده شده به انرژی هیدرولیکی تبدیل شود و هر نوع برنامه کاربردی برای فشار آوردن یک جزء و نگه داشتن آن در فشار تنظیم شده برای هر دوره پایدار را برآورده سازد.
پمپ های پنوماتیک ما با پشتیبانی شبکه گسترده ای از تخصص ، خدمات و پشتیبانی با فشار بالا ، به طور مداوم به عنوان قابل اطمینان ترین در صنعت شناخته می شوند.

 



پمپ های سرمایشی هوا محور

پمپ سرد کننده  با فشار بالا که برای جابجایی ایمن و مطمئن مایعات ، گاز یا مخلوطی از هر دو طراحی شده است.
پمپ های مبرد هاسکل برای بازیابی یا شارژ مایعات ، چه مایع و چه گاز ، طراحی شده اند. پمپ ها از نظر بهره برداری از آنها اهرم زیادی را به شما ارائه می دهند. نه تنها آنها می توانند مبرد مشترک را بدون استفاده از کندانسور متراکم کنند ، بلکه انعطاف پذیری پمپ را با سرعتی از حدود صفر تا حداکثر سرعت (lbs./minute) یا هر مکان دیگری در بین آنها فراهم می کنند.

 

پمپ haskel

 

تقویت کننده گاز محور پنوماتیک

تقویت کننده بنزین منعطف و کارآمد برای تحویل گازهای فشار قوی.
Haskel
 تقویت کننده های گاز را طراحی و تولید می کند که معیار صنعت برای دوام ، ایمنی و قابلیت اطمینان است. تقریباً در تمام گازهای صنعتی و ایده آل برای افزایش فشار گاز ، انتقال فشار به فشار بالا ، شارژ سیلندر و تراشکاری ، تقویت کننده های گاز پنوماتیک هاسکل می توانند فشارهایی تا 39000 psi (2690 bar) ایجاد کنند.
اعتبار جهانی ما در زمینه ارائه مطمئن ترین تقویت کننده گاز در صنایع مختلف توسط یک شبکه جهانی از تخصص ، خدمات و پشتیبانی با فشار بالا پشتیبانی می شود.

 

محصولات نمایندگی italvibras ساخت ایتالیا 

 

کل چرخه تولید ویبراتورهای Italvibras USA در کارخانجات تولیدی ما در Fiorano کشور ایتالیا صورت می‌گیرد. این انتخاب بر اساس یک سیاست شرکت است که هدف آن تضمین حداکثر کیفیت هر یک از اجزای منفرد مورد استفاده در فرایند تولید است. در عین حال، مراکز ماشینکاری چرخه مداوم، انعطاف پذیری بالایی را در تولید مدل‌های مختلف درخواست شده، مستقل از ابعاد آنها، به شرکت ما ارائه می‌دهند. این مزیت‌های بتونی با فرآیندهای تولید خودکار به منظور تضمین ارتعاشات با کیفیت ثابت تولید شده در زمان های قابل ملاحظه ای با توجه به گذشته ، ضمیمه می شوند. در کنار همه اینها تجربه‌ای است که ما از برنامه‌های بی شماری در هر بخش صنعتی به دست آورده‌ایم و به تکنسین‌های تامین کننده italvibras این امکان را می‌دهد که دانش فنی برتر و برتر خط را بدست آورند.

 

تلفن تماس جهت خرید پمپ نمایندگی شرکت  هسکل در ایران

 

تلفن : 03132655045

دورنما : 03132686698

 

http://www.haskel.com/ 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی